Середа, 08.05.2024, 22:08

САЙТ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА 

Годинник
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 626
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Семінари

  • Використання ефективних форм і методів організації навчальної діяльності щодо формування мовленнєвої компетентності учнів початкової школи. 
  • План семінару (березень 2015)

Стимулювання пізнавальної діяльності учнів

з позиції індивідуального підходу на уроці

  1. Думайте про те, що хоче учень.
  2. Спирайтесь на бажання.
  3. Використайте ідентифікацію.
  4. Говоріть про те, що цікавить ваших учнів, а точніше, -  з цього починайте.
  5. Виявляйте повагу до захоплень, думок.
  6. Визначайте достоїнства. Викликайте в учня ентузіазм і розвивайте все, що є кращого в людині за допомогою визнання його достоїнств.
  7. Акторствуйте. Особливо уникайте прискіплювань до будь-яких дрібниць. Не критикуйте! Щиро старайтеся зрозуміти свого вихованця, дивіться на речі його очима.
  8. Схвалюйте успіхи. Слова і жести схвалення потрібно адресувати не тільки кращим учням, а й усім, хто виявляє старання у навчальній роботі.

Зробити роботу привабливою допоможуть вам і помилки учнів, точніше, наше до них ставлення. Треба знаходити максимум стимулів з помилок, на яких можна навчитися: «Прекрасна помилка!», «Невипадкова помилка!», «Помилка, яка підводить до істини!», «Спасибі, твоя думка не зовсім правильна, але дає підстави для роздумів».

  1. Надавайте спілкуванню особистої спрямованості «Тобі треба, Саша! Ти – чоловік». Школяр повинен відчути задоволення, оскільки , долаючи труднощі, вчинив так, як годиться дорослій, мужній людині. Крім того, він повинен бути радий і гордий, що справа зроблена. Це обов’язкові доповнення до «треба».
  2. Приймайте учня таким, яким він є. Вчіться розуміти учня, замість того, щоб його насильно змінювати.
  3. Апелюйте до самолюбства.
  4. Показуйте досягнення.
  5. Обережно підтримуйте досягнення.
  6. Хваліть.
  7. Критикувати співпереживаючи.
  8. Пошук нестандартних рішень.
  9. Використовуйте заохочення.     

Методи формування пізнавальних інтересів

Метод навчальної дискусії – суперечка, обговорення будь-якого питання навчального матеріалу.

Метод забезпечення успіху в навчанні – метод, який передбачає допомогу вчителя відстаючому учневі, сприяє розвитку в нього інтересу до знань, прагнення закріпити успіх.

Метод пізнавальних ігор спеціально створена захоплювальна розважальна діяльність, яка має неабиякий вплив на засвоєння учнями знань, набуття умінь і навичок.

Метод створення ситуації інтересу в процесі викладання навчального матеріалу- використання цікавих пригод, гумористичних уривків, цікавих випадковостей тощо.

Метод опори на життєвий досвід учнів – полягає в тому, що в повсякденному житті за межами школи  діти спостерігають факти, явища, події, з якими знайомляться при вивченні шкільних предметів.

Методи стимулювання обов’язку і відповідальності у навчанні

Ці методи передбачають пояснення школярам суспільної значущості навчання; висування вимог, заохочення до сумлінного виконання обов’язків; оперативний контроль за виконанням вимог і в разі потреби – вказівки на недоліки    

 

Організація роботи вчителя другого класу щодо забезпечення вимог навчальних програм згідно нових державних стандартів ​