Меню сайту
Друзі сайту
Годинник
Календар
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Семінари
Стимулювання пізнавальної діяльності учнів з позиції індивідуального підходу на уроці
Зробити роботу привабливою допоможуть вам і помилки учнів, точніше, наше до них ставлення. Треба знаходити максимум стимулів з помилок, на яких можна навчитися: «Прекрасна помилка!», «Невипадкова помилка!», «Помилка, яка підводить до істини!», «Спасибі, твоя думка не зовсім правильна, але дає підстави для роздумів».
Методи формування пізнавальних інтересів Метод навчальної дискусії – суперечка, обговорення будь-якого питання навчального матеріалу. Метод забезпечення успіху в навчанні – метод, який передбачає допомогу вчителя відстаючому учневі, сприяє розвитку в нього інтересу до знань, прагнення закріпити успіх. Метод пізнавальних ігор – спеціально створена захоплювальна розважальна діяльність, яка має неабиякий вплив на засвоєння учнями знань, набуття умінь і навичок. Метод створення ситуації інтересу в процесі викладання навчального матеріалу- використання цікавих пригод, гумористичних уривків, цікавих випадковостей тощо. Метод опори на життєвий досвід учнів – полягає в тому, що в повсякденному житті за межами школи діти спостерігають факти, явища, події, з якими знайомляться при вивченні шкільних предметів. Методи стимулювання обов’язку і відповідальності у навчанні Ці методи передбачають пояснення школярам суспільної значущості навчання; висування вимог, заохочення до сумлінного виконання обов’язків; оперативний контроль за виконанням вимог і в разі потреби – вказівки на недоліки
Організація роботи вчителя другого класу щодо забезпечення вимог навчальних програм згідно нових державних стандартів
|