П`ятниця, 26.04.2024, 11:28

САЙТ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА 

Годинник
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 626
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Про нас

Програма реалізації школи І ступеня – це «Школа білих комірців» визначає перспективи розвитку початкової освіти закладу. В основу програми покладені державні стратегії та

основні напрями розвитку початкової освіти у XXI столітті, викладені в Національній доктрині і  педагогічний задум моделювання та розвитку освітньої моделі початкової школи як

середовища для забезпечення умов   самореалізації молодшого школяра  та  розвитку “Я” – КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТОСТІ  в рамках програми розвитку школи “КРОК ДО

УСПІХУ»  та   проекту «ШКОЛА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ »  в рамках  Всеукраїнського  експерименту «ВИБІР УСПІШНОЇ ПРОФЕСІЇ», обласної цільової

програми «ШКОЛА МАЙБУТНЬОГО».

       Методологією програми є теоретичні положення і концепції новітньої вітчизняної та зарубіжної педагогіки. В їх основі  є пошук процесів досягнення дитиною вершин свого

«акме», вершин  зрілості. Перш за все, здатності до проектування  та рефлексіїї. Адже успішною  можна вважати ту людину, яка вміє передбачати результати своїх дій, проникати в

сутність буття, творити власну філософію, відповідати за себе і якість свого життя.

            Школа білих комірців — це початкова школа, що реалізує таку мету:

       Формування     ключових    компетенцій   молодшого школяра  в інформаційному     навчальному   просторі  на  основі особистісно-зорієнтованих  технологій, проектно-

дослідницької діяльності, індивідуалізації навчально-виховного процесу .

          Основні напрямки діяльності «Школи білих комірців»:

  • Оптимізація змісту та форм навчання, забезпечення діяльнісного, проектного підходу в організації навчально – виховного процесу.
  • Формування позитивної мотивації до навчання.
  • Створення розвивального предметно- ігрового середовища.
  • Розвиток індивідувальних, пізнавальних здібностей кожної дитини.
  • Досягнення кожним учнем соціально необхідного рівня загально - предметних компетенцій відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти.
  • Профорієнтаційний моніторинг.

​         Основними завданнями «Школи білих комірців» є:

  1. Забезпечення адаптації, здоров’я та позитивного емоційного стану кожної дитини.
  2. Формування розгорнутої навчальної діяльності шляхом оволодіння організаційними, логіко-мовленнєвими, пізнавальними, читацькими, обчислювальними, фізкультурно-руховими і контрольно-оціночними уміннями та навичками.
  3. Розвиток життєвих компетенцій молодшого школяра.
  4. Надання максимально широкої освіти з метою забезпечення пропонованої допрофільної підготовки.
  5. Визначення професійних орієнтирів учнів.
  6. Моніторинг якості початкової освіти.

 

            У школі працює згуртований і професійно – компетентний колектив педагогів, який став лауреатом обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Початкова школа ХХІ століття» в номінації «Творчий колектив» (2008 рік).

   Навчальна взаємодія забезпечується через використання різних технологій,  серед  яких поширеною є проектна. Вона наповнена конкретним змістом, коригується відповідно до умов закладу. Умовою якісного створення акмеологічного середовища є синтез діяльності педагога і учня. Це забезпечується діяльністю по створенню «Проекту успіху класу». Кожен клас працює над реалізацією власного проекту. Проекти успіху класу створюються відповідно до:

  • індивідуально-типологічних та вікових особливостей дітей;
  • провідної діяльності;
  • ключових компетентностей;
  • карти розвитку інтересів, напрямків виховання.

 Проекти входять у план навчання учнів і мають  риси, що сприяють успіху:

  • вони викликають сильний інтерес у учнів групи, класу;
  •  залучають їх до різноманітної творчої діяльності.
  • інтегрують  зміст різних навчальних предметів, навчання з реальним життям;
  • забезпечують використання знань, умінь, навичок, яких набувають учні під час навчальної діяльності для вирішення різних практичних задач, проблем.

 

Школа  «Успіх» – це простір життя дитини: тут вона не готується до життя, а живе; і тому навчально-виховний простір сприяє становленню особистості як творця і проектувальника свого життя.